piątek, 21 października 2016

Aranżacje, pomysły, chęć zmiany!

Uwielbiam domowe DIY, dawać drugie życie starym meblom czy skrzyniom. Swoje inspiracje czerpie z internetu i w końcowym efekcie uzyskuje coś nietuzinkowego a koszty są minimalne. Będąc kobietą w ciąży mam mnóstwo czasu na przeglądanie rozwiązań i pomysłów na własnoręczne robótki. Mam w planach kilka rzeczy które chciała bym stworzyć. W tym poście chce je wam przedstawić i przy okazji pokazać szafkę pod telewizor którą stworzyłam jakiś czas temu.

Po pierwsze muszę zaaranżować jakoś swój przedpokój ponieważ póki co nie mamy tam wieszaków czy szafek na buty. Oto wstępne plany, myślę że coś z tych pomysłów połączę i stworzę własną aranżacje.


Kolejnym krokiem jest stworzenie dekoracji. Ten pomysł na pewno zrealizuję i umieszczę go w salonie. Proste a jaki efekt!!


Ten pomysł też jest bliski memu sercu ale nie wiem czy sprawdzi się w moim domu ponieważ mamy mega wysokie sufity ale mam oko na ten pomysł i być może gdzieś go umieszczę z czasem.


A takie motylki lub kulki wyśniłam do pokoju dziecięcego lecz nie wiem jak one by się sprawdziły w pokoju chłopczyka w innych kolorach i myślę również nad chmurkami jednak nie wiem czy moje zdolności mnie nie zawiodą.




Muszę też coś wymyślić pod stolik do kawy ponieważ mamy szklany który już mi się znudził. Nie chcę jednak w jednym pokoju mieć samych palet i skrzynek ponieważ w planach są również inne rzeczy do salonu zrobione właśnie z tego tworzywa, więc zastanawiam się nad kupnem starego mebla i przerobieniem go lub też kupię po prostu biały stolik lecz nie wiem czy to w moim stylu :)

Taką komodę planuje stworzyć pod telewizor i postawić na niej jeszcze kilka innych ciekawych rzeczy.


A oto i mój twór który planuję zastąpić powyższą komodą a do tej skrzynki dokręcić kółka dodać kosze wiklinowe i  będzie mi służył jako stolik nocny.


Dziękuję za zainteresowanie. Zapraszam do obserwowania bloga :)





1 komentarz: