środa, 19 października 2016

Metamorfoza

Pokażę wam dzisiaj metamorfozę moich drzwi. Uwielbiam robić takie rzeczy, tani koszt, cieszy oko a jaka satysfakcja!! Mam mały ciemny przedpokój białe do tego starodawne drzwi łazienkowe nie prezentowały się tam za dobrze.

 Na początek pomalowałam całe drzwi białą matową emalią, ponieważ były obskurnie obdrapane i poszarzałe jak to stare drzwi zapewne jeszcze za czasów `PRL`
 Następnie zaczęłam mierzyć i oklejać taśmą tak by powstał wybrany wzór. To zajęło najwięcej pracy i wymagana była precyzja w mierzeniu by nie wyszło kiczowacie i krzywo.
 Przyszedł czas na malowanie środków oklejonego szablonu. Użyłam szarej emalii, ponieważ zostało mi po ostatnim malowaniu z dodatkiem czarnego pigmentu. Wszystko oczywiście w macie. Gdy już wyschło przyszedł czas na odklejenie taśmy i zobaczeniu efektu końcowego.
 A oto i efekt który moim zdaniem jest zniewalający. Trochę męczarni a jak cieszy oko. Pomysł oczywiście podpatrzony ale wykonanie w 100% własne. 



 Dziękuję za przeczytanie, jeśli wam się podobało zapraszam do obserwowania bloga.

2 komentarze: